MODEL AGENCY  -  CATWALK MODELS  -  FASHION SHOWS  -  ELITE MODEL MANAGEMENT
      MODEL'S APPLICATION

FASHION MODELS SPOKESMODELS

MODEL BOOK FASHION WEEKS

HOSTESS MODELING AGENCY
MCM MODELS NEW FACES MODELS BECOME A MODEL MCM MARKETING
CATWALK MODEL FASHION MODEL FOTOMODELE REVISTA DE MODA CATALOG RECLAMA PUBLICITARE
MODELING - Mai mult de un hobby!

Profesia de model este de o diversitate, ca si lumea inconjuratoare in care traim. Ea se schimba in mod dinamic, ca sa poata raspunde perfect provocarilor.

Traim intr-o societate de consum, se duce o lupta darza intre fabricanti si comercianti pentru castigarea cumparatorilor.

Unde se angajeaza modele? Poate este mai corect sa intrebam asa: unde nu? – caci poate nici nu exista un raspuns la aceasta intrebare.

Modelul are un rol important in cursul popularizarii si valorificarii avantajoase a produselor si serviciilor. Produsele si serviciile pot fi prezentate numai de persoane "credibile", de aceea clientii au nevoie azi de mai multe tipuri de modele. Langa stil si imagine este un aspect important, cine vor cumpara produsul respectiv, folosind limbajul publicitatii: cine este grupa tinta, ce fel de scopuri si dorinte are ea, cea ce trebuie inplinit!
Munca de model este azi mult mai complex si colorat ca in trecut.

Profesia de model s-a imbogatit cu noi personaje de modele:
Modele, Fotomodele de moda, Prezentare de moda, Campania publicitare , Fotografii - Fitness & Sport modele, Beauty, Classic modele. Modele pentru Reclama, Publicitare, Evenimente, Expozitie, ...

   Tipuri si categorii de modele
CATWALK Model – RUNWAY MODEL pentru Prezentare de moda

Modelul Fashion Show, modelul Runway model, modelul paradelor modei (visul visurilor pentru modele)
Modelul Catwalk lucreaza in cea mai eleganta lume a modei, prezinta colectiile creatorilor de moda cu renume mondial, astfel se misca in lumea celor privilegiati, in cultura modei celei mai inalte, a elitei de afaceri si cultura. Normal, aici se intra greu. Sa prezinti imbracaminte si accesorii de moda intr-un show live in fata unui public profesionist, este o arta. Trebuie sa te misti corespunzator, sa accentuezi, sa traiesti si sa prezinti corespunzator image-ul colectiei, care exprima totodata un mod si un stil de viata anume. Este o munca de model grea si stresanta, necesita cunostinte tehnice si de specialitate, simtul ritmului, cu un salar bun si stralucire, o adevarata viata de star, in prezenta continua a mediei (TV, reviste, ziare, fotografi,...)! Paradele modei cu adevarat prestigioase sunt organizate de obicei in capitalele modei din toata lume. ( Milano, Londra, Paris, New York, Tokyo )
Calendarul paradelor de moda: martie: colectiile de toamna-iarna
                                             octombrie: colectiile de primavara-vara

Afara de spectacolele modei organizate anual in capitalele modei, azi se organizeaza in aproape toate
tarile cate o saptamana a modei (Fashion week ). Europa: Madrid, Barcelona, Lisabona, Amsterdam,
Berlin, Viena, Praga, Budapest, Riga, Moscova, Belgrad, Zagreb, Sarajevo.
USA, Canada, Mexic, Brazilia: Los Angeles, San Francisco, Miami, Washigton, Toronto, Sao Paulo,
Orientul Mijlociu, Asia, Australia: Dubai, Hong Kong, India, Bali, China, Australia, Noua Zeelanda.

Nenumerate expozitii si targuri speciale de moda ofera posibilitati pentru munci de model catwalk:
Moda nunta
Aproape in fiecare oras important din USA se organizeaza spectacole nunta (Bridal show), un lucru special este targul de nunta The Bride Show organizat in Dubai.

Moda lenjerie si costume de baie
Spectacolul de lenjerie cel mai renumit si spectaculos este organizat de Victoria’s Secret (USA) .
Modelele care participa la aceasta parada a modei sunt Topmodelele Lumii (Victoria's Angels):
Adriana Lima, Karolina Kurkova, Heidi Klum, Gisele Bündchen, Petra Nemcova, Miranda Kerr,
Alessandra Ambrosio, ...
Cel care va fi ales in acest grup, va fi un Topmodel!
Alte evenimente-cheie: Salon de Lingerie Paris, Lingerie Arabia Dubai, Intimate London,
Harrogate Lingerie, Miami Swimwear Show, Fashion Rio, Sao Paulo Beach Show, ...

Criteriile de baza ale selectionarii de model Catwalk: varsta 14+
inaltime minim 172 cm, statura subtire, marime imbracaminte 34-36, cultura excelenta de miscare.

MODELE DE MODA - FOTOMODELE


Criterii de model: statura proportionala, iradiatie, inaltimea nu apartine de criteriile de baza! Desigur, si modelul catwalk este un model de moda. Cine nu poate intra in prezentari de moda de prestigiu, si acela are multe posibilitati de munca: model fotograf de moda, campanii publicitare de moda, parada modei in showroom-uri, ...
Munci de fotograf: fotografia, poza este singura limba, care este inteleasa de toata lumea, acest lucru nu poate fi exprimat in cuvinte!
Catalog Moda, Lenjerie, Costum de baie, Fotografii, Revista Editorial, Print, Prezentare de Moda, ...

MODELE - Catalog de Moda
Firmele produc pentru prezentarea marcilor, produselor lor de moda, a colectiei lor actuale,
diferite cataloage tiparite si/sau online (prin internet).
Scopul lor este prezentarea fidela a produselor (culoare, tip, croiala, calitatea si structura materialelor,…) Valoarea brand-ului va decide, la ce nivel profesional va sta modelul angajat. Avand in vedere, ca modelul are o libertate mai restransa de miscare, de obicei nu este nevoie de o experienta profesionala speciala si nici de creativitate.
Multa munca este asigurata de distribuitorii de produse de moda, in special de firmele comerciale de comanda prin posta. (Argos Catalogue, La Redoute Catalogue, Littlewoods Catalogue, Quelle, Neckermann, Bonprix, ...)

Comertul prin internet contribuie de asemenea la cresterea cererii Modelelor Catalog.
Astazi, aproape fiecare magazin, inclusiv magazinele cu renume mondial – Harrods (Londra ), Macys (USA),
House of Fraser (Londra), Harvey Nichols ( Londra ), Saks Fifth Avenue (New York),... au si magazine on-line.
Si numarul magazinelor de moda web, prin internet creste dinamic. Fotografierea pentru cataloage asigura
pentru modele multe posibilitati de munca pe parcursul anului intreg.
Reviste de Moda

Modelul reviste de moda si de stil de viata. Reviste de moda au in general o rubrica speciala pentru moda,
pe care o produce insasi revista. Participantii la productie (model, stylist, machiaj, fotograf), locatia fotografierii, imbracamintea si accesoriile prtate de modele, … sunt selectionate tot de revista. Pentru model, aceasta
munca de model se caracterizeaza prinr-o mai mare libertate si creativitate, libertatea exprimarii individuale
este mai mare decat la o Munca de model de Catalog. A avea un rol in rubrica editoriala a unei reviste internationale ( Vogue, ELLE, Look Magazine, InStyle, ... ) inseamna o referinta valoroasa pentru un model. Revista editoreala este bineinteles o publicitate, dar o forma mult mai sofisticata a publicitatii, caci, chiar cu litere mici, dar este marcata brandul si pretul imbracamintei si a accesoriilor purtate de model, pe care cititorul le poate vedea.

MODELE Pentru Showroom

Poate pe scurt asa l-am putea descrie: Model de moda in show-room. Multi producatori intretin cate un showroom in multe parti ale lumii. Prezentatiile din show room-uri sunt in general mai directe, nu necesita o experienta tehnica bogata. Criteriul principal este personalitatea, individualitatea modelului, de aceea multe modele tinere, incepatoare au posibilitati de munca si de dobandire experienta in acest domeniu.

Modelul Costum De Baie
Sa aiba o piele perfecta, sa fie fit si feminin – restul criteriilor de model depinde de imaginea marcii si de stilul colectiei respective. Producatorii de costume de baie arunca pe piata anual o singura colectie. Protagonistii pietii costumului de baie sunt marcile de costume de baie din Columbia, Italia, Brazilia, SUA. ( OndadeMar,
Agua Bendita, Maaji, Vitamin A, Agua Doce, L-Space, Vix Swimwear, Christies, Cia. Maritima, Sauvage, ... )
Exista posibilitati de participare si la parada modei (showroom, saptamana modei, expo costume de baie, ... )
Fotografierea costumelor de baie, organizata de revista CNN Sports Illustrated Swimsuit, eveniment
asteptat cu mare interes in fiecare an, este o posibilitate valoroasa pentru cariera de model.
Modelul Lenjerie
Lenjeria este simbolul feminitatii – a prezenta lenjeria sau a participa intr-un catalog de lenjerie este totdeauna o adevarata provocare. Inaltimea modelului nu este un criteriu de baza! Producatorii de lenjerie lucreaza in zilele noastre deja din materiale de lux, folosesc culori si forme aproape incredibile.
Producatorii europeni produc anual - in general - un singur catalog. (Colectia Basic si Fashion).
Producatorii americani insa produc in zilele noastre deja mai multe colectii anual, deci mai multe cataloage.
Protagonistii pietii de lenjerie sunt brandurile de lenjerie italiene, frantuzesti, polonezi si cele din SUA. ( Ravage, Victoria's Secret, Christies, Wolford, La Perla, Cosabella, Calvin Klein, Shirley of Hollywood, Oscar de la Renta, ... ) Exista posibilitati si de participare la parada modei (showroom, saptamana modei, expo lenjerie, ... ).
Brandul Victoria's Secret este celebru nu numai din cauza lenjeriilor sale, dar si din cauza paradelor modei spectaculoase de pe scene. Modelele care apar la parada modei sunt Topmodele ( Adriana Lima, Heidi Klum, Karolina Kurkova, Petra Nemcova, ... ), dar si fete noi primesc primesc un prilej de a aparea pe scena. Acela care intra in acest grup de modele de elita, obtine automat titlul de Topmodel care suna bine si este valoros precum si titlul Victoria's Angel.
Modelul De Prima Pagina

Este modelul de pe prima pagina a revistelor. Pe prima pagina a magazinelor internationale poate ajunge, in zilele noastre, numai un Topmodel. Pe prima pagina a revistelor locul modelelor este ocupat de multe ori de actrite renumite, celebritati, stari. Revista trebuie vanduta si pentru cititorul obisnuit un star de televiziune sau o cantareata de renume mondial este de multe ori mai interesant decat un model. Acest lucru trebuie acceptat, traim intr-o lume a afacerilor!